JAWATAN KOSONG KEDAH OKTOBER 2018

Berikut merupakan maklumat iklan kerja kosong yang ditawarkan oleh majikan terlibat. Maklumat kekosongan ini adalah seperti yang diiklan...



Berikut merupakan maklumat iklan kerja kosong yang ditawarkan oleh majikan terlibat. Maklumat kekosongan ini adalah seperti yang diiklankan. Blog Cari Kerja Kosong Malaysia 18 hanya menyiarkan untuk memudahkan permohonan anda. Untuk memohon sila ikut langkah seperti di bawah.

Calon berkelayakan dan memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan untuk memohon mengisi kekosongan kerja yang diiklankan seperti di bawah:

  • Nama Majikan: Pelbagai
  • Lokasi Kekosongan: Kedah Darul Aman
  • Tarikh Tutup Permohonan: Bergantung kepada jawatan 

Sekiranya anda, seorang Warganegara Malaysia yang cukup syarat kelayakan dan berumur tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan adalah dipelawa untuk memohon bagi mengisi kekosongan jawatan tetap atau kontrak yang diiklankan.
Jawatan kosong terkini yang diiklankan adalah seperti berikut:
  1. Housekeeping Assistant

     2. Barista

    3. Cinema Crew

    4. Aircond Technician

  5. Supervisor


Keperluan & Kelayakan Memohon:

Sekiranya anda, calon yang berkelayakan dengan Ijazah, Diploma, Sijil Tinggi Persekolahan (SPM, STPM, “A” Level, Pre-U) atau Kelayakan Professional yang diiktiraf adalah di pelawa untuk memohon mengisi kekosongan jawatan di atas. (Sila rujuk iklan dan syarat kelayakan di bawah terlebih dahulu)

Bagaimana Memohon:

Permohonan kerja kosong baru di atas boleh dilakukan secara online. Sila ikut arahan seperti di bawah.
Klik pautan “Klik sini untuk mohon jawatan ini”  dan rujuk maklumat permohonan, syarat dan tarikh tutup permohonan kerja tersebut.
Bagi permohonan kali pertama, pemohon perlu mendaftar terlebih dahulu sebelum membuat pengisian maklumat yang diperlukan dalam sistem.
Pemohon disarankan untuk mengemaskini maklumat-maklumat terkini yang diperlukan di dalam sistem ini. Calon yang disenaraikan pendek sahaja akan dipanggil temuduga.

Osman

Share your thoughts here

Thank you for dropping by

0 comments

Followers